Українські ЗМІ. Редакційна політика та реальний попит людей

Кажуть “чим жорстокіше та огидніше стаття тим вона популярніша”. Це схоже на правду, і “жовті” рейтинги “жовтої” преси демонструють це, але це абсолютно невірно!

Жовтизна української преси, пов’язана з експлуатацією страхів чи простіших потреб людини. Це ази психології: експлуатація рептильних найпримітивніших складових людського розуму.

Але чи то реально треба більшості читачів ви замислювались? ЧИ за ЦИМ вони прийшли?

В переважній більшості це гучний заголовок, сирий текст (часто взагалі рерайчений чи просто “пустий”)

І якщо казати про журналістів – КОЖНА стаття має бути відпрацьована і “редакційна норма” повинна бути не в “кількості за N часу”, а в їх цікавості. Одна єдина стаття може зробити Вам кар’єру та славу. ОДНА!

Не розумієте як це? Просто подивіться на блогерів, саме вони зараз є представниками РЕАЛЬНИХ ЗМІ? Чи будуть підписуватись на тих хто пише “чернуху”? Чи навпаки прийдуть за цікавим й потрібним матеріалом.

Це розгорнуте і відкрите питання але я абсолютно впевнений що за
– невідповідні заголовки
– надмірну жорстокість
– макіавелізм (маніпуляції)
– підміну фактів та понять
Потрібне ЖОРСТКЕ адміністративне покарання з величезними штрафами.

Відповідальність покласти НЕ на виконавця, а на РЕДАКЦІЮ видання!
От тоді й перестануть “гнать коней” та й “чернуха” МИТТЄВО буде не в тренді. Це факти.

Поділитись в:
  •  
  •  
  •  
  •  

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *