Електронні послуги населенню. SmartCity

smart city

Спектр послуг які можна та треба виводити в публічну плоскість, персоналізовувати, декриміналізовувати – досить широкий.

Досить значна частина проектів робиться централізовано для усієї країни. Дублювати їх немає ніякої потреби. Але ряд завдань залишаються в сфері відповідальності місцевої ради.

Є надзвичайно великий попит на прозорість та на створення механізмів електронного самоврядування. Формалізм й популізм – велика проблема єдиним механізмом боротьби з яким є прозорість та персональна відповідальність – як виконавця так і замовника. Всі рівні, закон та відношення однакові до кожного без залежності від раси, віри, нації.

Спектр послуг населенню, та інновації що вже впроваджені й функціюють.

Це:

BankID

Mobile ID

PROZORRO

profrights.org

poslugy.gov.ua

Електронні петиції Президенту/ВР

Кадастрова карта

rada4you

e-vybory.org

e-dem.in.ua

Eeidos.org.Ua

igov.org.ua

isuo.org

idom.ua

Регіональний віртуальний офіс надання електронних адміністративних послуг

Електронна черга в ДНЗ

Е-лікарня

ЕЦП

Ряд тих що тільки впроваджуються:

електронне урядування

електронне голосування

електронні картки пацієнта

електронна картка військовослужбовця

Е-здоров’я

електронні відкриті бюджети (міста/області) – openbudget.in.ua

Так як і волонтерські краудфандінгові платформипроекти:

спільнокошт

біггггайдіа

прометей

Трохи презентацій.

Щоб зрозуміти тенденцію треба визнати географічну специфіку та публічну відсутність інформації про розробку контенту/сервісу для обслуговування суспільства.

Точно можна підкресилити тренд: в світі сформувався попит на відмову від анонімності. Україна не відстає від цього тренду, а зважаючи на складну соціальну складову, надважкий економічний стан та ряд вже відомих змін для сучасних робітників не лише в Україні, а й в усьому світі, робить нашу країну зручним й гнучким майданчиком для впровадження найбільш модернових систем управління та соціального обслуговування.

Вважається необхідним створення нових сайтів Міських Виконавчих Комітетів, Обласних та Районних Рад з метою впровадження наявних електронних послуг, нових засобів електронного обслуговування, їх інтеграції, популяризації та уніфікації серед населення. В рамках та в зоні контролю державних Виконавчих комітетів та Рад. Це потребує спеціалістів з соціальних наук, з навичками IT та досвідом роботи з сучасними електронними платформами, спеціалістів з комунікацій та роботи з населенням.

Також чекаємо на Ваші коментарі з посиланнями на вже існуючі послуги, послуги в розробці, чи бажані сервіси:

електронні петиції про проблемам в місті

системи централізованого фінансування пільгових категорій

служби порятунку (101, 102, 103)

запити в соціальні служби

інформування про безпритульних тварин без тега

омбундсмен

електронні центри громадської активності

петиції до АМКУ

слідство та запити на оплатну й безоплатну правову допомогу

карти заходів громадської активності

система управління багатоповерховими будинками

UPD. Перспективний план дій, план пріоритетів. В ньому є багато ідей, які можуть стати фундаментом “Концепції електронних послуг Мелітопольського муніципалітету”.

Назва заходу
1Розробка короткострокової (до кінця 2016 року, формування списку пропозицій для реалізації до 1.09.2017) концепції E-GOV для міста Мелітополя
2Створення порталу електронних послугSmartMelitopol : розробка дизайну, верстка, написання engine,структури бази даних, способів авторизації та попереднє впорядкування для сервісів.
3Запуск порталу електронних послугSmartMelitopol, запуск сервісу «Муніципалітет. Енергетика та енергозбереження»
4Аналіз проблеми фізичних та електронних черг в дошкільні дитячі навчальні заклади, технічне завдання для розробки або інтеграції системи «Електрона черга в ДНЗ» на базі порталу електронних послуг SmartMelitopol
5Аналіз особливостей механізму видачі субсидій, зловживань та помилок в механізмі, розробка пропозиції яка дозволить збільшити якість функціонування громадян, ефективність роботи центрів видачі субсидій, збільшить прозорість роботи центрів видачі субсидій.
6Співробітництво з ЦНАП, міською архітектурою, іншими інституціями з метою вибору найбільш актуальний та частих проблем в папірообігу з метою створення списку сервісі які зможуть поліпшити якість життя та ефективність роботи, збільшать прозорість та поліпшать репутацію
7Розстановка пріоритетів та створення технічних завдань для черги проектів, отриманих в пункті 6 (попередній список: «Погодження роботи закладу»; «Присвоєння адресних номерів об’єктам нерухомості»; «Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди»).
8Послідовна реалізація проектів з черги
9Аналіз проблематики медичного обслуговування та формування запиту на реалізацію проекту «Картка пацієнта»
10Реалізація проекту «Електрона черга в ДНЗ» на базі порталу електронних послуг SmartMelitopol, вирішення проблем та технічна підтримка ДНЗ на період впровадження системи
11Реалізація проекту «Калькулятор субсидій» на порталі електронних послуг SmartMelitopol
12Співробітництво з адміністратором сайту міської ради з ціллю інтеграції сервісів порталу електронних послуг SmartMelitopol в тіло сайту міської ради http://www.mlt.gov.ua/
13Перспективний план та пропозиції до міської влади з списком майбутніх інноваційних послуг в рамках сервісу E-GOVта концепції порталу електронних послуг SmartMelitopol для впровадження на протязі 2017 року
14Розроблення концепції освітніх програм та євангелізації сервісів E-GOV
15Пропозиція по створенню інтернет-підтримки користувачів на сайті міської ради в режимі-онлайн
16Розробка пріоритетів, написання технічних завдань та плану впровадження сервісів. Інтеграція сервісів E-GOVв портал електронних послуг SmartMelitopol. В рамках переходу на ID-картки
17Написання ЧаПи («Часті питання»)по користуванню сервісами
18Адміністрування й цілодобова технічна підтримка hardwareта мережевої частини порталу електронних послуг SmartMelitopol
19Свобода вибору пріоритетів та строків реалізації та інтеграції проектів й у зв’язку з очікуваною великою інтенсивністю впровадження електронних сервісів в Україні
20Формування та погодження довгострокової концепції E-GOVдля міста Мелітополя
21Продовження участі у проекті GOOGLE –MAPS, популяризація сервісів, залучення спеціалістів для роботи з ГІС
22Євангелізація краудсорсінгу, залучення громадян до активної участі в житті міста, в тому числі в формування електронної «візитної картки міста»

*електронна черга в ДНЗ

*субсидії, калькулятор

*субсидії, інформер

*енергетика, автоматичне собирання даних та їх візуалізація

*енергомержі, статус громадського освітлення міста

*паспорт об’єкту

*отримання адресного номеру

*картка пацієнта

*картка проїзду в громдскьому транспорті

*картка громадянина з авторизованим доступом до всіх послуг

*карта ГІС з шарами – будинки, комунікації, транспорт

*відкритий бюджет

*ОСББ інформування

або*Електронна черга запис до депутата

або*Петиція до виконавчої влади

*інформування про проблеми міста

*правова допомога – первинна та вторинна

*модуль безпеки, зв`язок з дільнічим інспектором

*електронний документообіг

*e-data

*openbudget

*електронні послуги I-GOV

*електроні закупівлі PROZORRO

*бюджет участі

*відкриті фінанси

*новини міста